43 definitions by person

A being of complete randomness, rather uncool and uberugly. Known to harass old people and burst into flame or implode without apparent reason.
Xantara: Your shoe's untied, slut.

Old woman: WTF
dari Person Senin, 08 November 2004
someone who is afraid to do anything sexually with their bf/gf but isnt lez bi or queer
he's so square he wouldnt even kiss me
dari person Jum'at, 03 Desember 2004
A drill sgt i had when i went to basic trainning he was a bad ass he was an airborne ranger and didnt take shit from no one LOL if i would have known this before boot camp i would have never stopped laughing whne he scram at us.
drill sgt du bois ( ROFL LOL HA HA HA) said we have to go clean the toilets ( du bois ROFL )
dari person Senin, 23 Juni 2003
Slang for hispanic or mexican people
man i hate those whisps!
dari person Selasa, 22 Maret 2005
emotional independant folk music.
I went to a emo indie folk concert last night!
dari person Minggu, 16 Januari 2005
weird-ass movie made by Quentin Tarentnio about modern ninjas and revenge.
I saw Kill Bill on Saturday, it was pretty damn spooky.
dari person Senin, 27 Oktober 2003
Cem
A person. A mexican person. Weird, mexican girl who is HOMICIDAL and... rather fun-kay. Gets sick alot, and likes to make fun of Dao's hairdo.
"Daois yawns."

Cem: STOP MOLESTING PEOPLE WITH YOUR 'FRO, DAO.
dari Person Selasa, 09 November 2004

Email Harian Gratis

Tulis alamat email lo dibawah sini untuk bisa mendapatkan Kata Urban Hari Ini, gratis setiap pagi!

Email dikirim dari daily@urbandictionary.com. Kita nggak bakalan nge-spam kamu kok :).

×