20 definitions by yaoi_fangirl

a song by the group B5. its a cool song. i dont like the video, tho.
sum1: did u see b5's new video "all i do"?!
me: yea. luv tha song. dont like the vid. wats so great about kids that are 10-15 years old dancing on a school bus?
dari yaoi_fangirl Minggu, 01 Mei 2005
when 2 people lay together back-to-chest and cuddle or whatever.
spooning leads to forking.
dari yaoi_fangirl Selasa, 07 Juni 2005
1x2
gundam wing yaoi/shounen-ai fanwork term. it means HeeroxDuo.
1.heero
2.duo
3.quatre(i think)
4.trowa(i think)
5.wufei
dari yaoi_fangirl Sabtu, 16 April 2005
ho, or h/o means "hold on".


p.s: its spelled hoe xD
XAtomiMushroomX:ho,kk?
XRedAtomicAngelX:kk xD
dari yaoi_fangirl Jum'at, 12 Agustus 2005
a little kiddy game me and my cousin used to play whenever i went over to her house and we went to the neighborhood pool to swim. its when you pretend that your an otter, and you take a rock and sorta scrape at the bottom of the pool, supposedly digging up clams. also see sharks and minnows.
me, karen and aaron played otters a few days ago.
dari yaoi_fangirl Jum'at, 12 Agustus 2005
a really cool new song by gwen stefani on her album love, angel, music, baby.
few times i've been around that track,
so its not just gonna happen like that,
cuz i ain't no holla back girl,
i ain't no holla back girl!
dari yaoi_fangirl Kamis, 14 April 2005

Email Harian Gratis

Tulis alamat email lo dibawah sini untuk bisa mendapatkan Kata Urban Hari Ini, gratis setiap pagi!

Email dikirim dari daily@urbandictionary.com. Kita nggak bakalan nge-spam kamu kok :).

×