cari istilah yang lo mau, kaya' smh:
 
1.
Fat person running people over
Man, that guy was tankin', i barely got away
dari freakity freakity wak Selasa, 16 Oktober 2007

Kata-kata yang berkaitan dengan Tankin'

breath digusting fatty noob nub snookie-cookie stench stink tancking tanking
 
2.
verb. to wear a tank top or bro tank; to be a hella B.A.
CJ is tankin today. That shirt looks great and accentuates his skinny arms.

Grant only blazes when he's tanking. Gotta give him credit, he's a hella B.A.
dari BeckyofIowa Rabu, 28 September 2011
 
3.
(noun) Person who smells so bad that you hold your nose and cannot pronounce the s in stankin'
(adj.) A secret overpowered stench that can burn the hairs in your nose; worse than stankin'
1. Damn, Tankin' over here smells like a Snookie-Cookie

2. That girl's breath in the morning was tankin'
dari MrSakatsu Minggu, 04 September 2011
 
4.
a word used to descibe destruction or rampage from a angry fat kid.
holy crap that fat kid is just tankin!
dari joel and james Kamis, 29 November 2007