Top Definition
Worse than AIDS. This applies to very few things, since AIDS is pretty bad.
Miranda: Yeah, dude was drinking and driving and smashed into a tree.

Julie: Oh damn. That's totally WAIDS.
dari Joe McGoat Rabu, 02 Juni 2010

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Your favorite word on a white mug.

Create a mug

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary T-Shirt

Soft and offensive. Just like you.

Buy the t-shirt

The Urban Dictionary T-Shirt

Smooth, soft, slim fit American Apparel shirt. Custom printed. 100% fine jersey cotton, except for heather grey (90% cotton).

Buy the t-shirt
Stands for, What Am I doing?
WAID this isn't gonna get me anywhere..
dari BenazirBee Selasa, 17 Maret 2009

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Your favorite word on a white mug.

Create a mug

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary T-Shirt

Soft and offensive. Just like you.

Buy the t-shirt

The Urban Dictionary T-Shirt

Smooth, soft, slim fit American Apparel shirt. Custom printed. 100% fine jersey cotton, except for heather grey (90% cotton).

Buy the t-shirt
A common misspelling of Wade. Usually done on purpose when typing. Nickname for Wade Fulp!
Waid Plz Ban!
dari Michael Waldren Minggu, 23 Mei 2004

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Your favorite word on a white mug.

Create a mug

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary T-Shirt

Soft and offensive. Just like you.

Buy the t-shirt

The Urban Dictionary T-Shirt

Smooth, soft, slim fit American Apparel shirt. Custom printed. 100% fine jersey cotton, except for heather grey (90% cotton).

Buy the t-shirt
A certain type of Aids that can only be contracted by people with the birth name Wade. wAIDS is similiar to traditional AIDS but can result in extreme homosexuality and lack of proper sexual judement leading the host to sometimes try things they usually wouldn't. There is no known cure for wAIDS.
"Oh shit..., Wade looks realy bad"
"Yeah man, he tried to fuck me last night, i belted him"
"Shit what a fag, he must have wAIDS"
"Yeah, thats what i thought, lets denounce all matter off friendship with him"
"Yeah, FUCK YOU Waid"
dari Dr Robin Styles Selasa, 01 Januari 2008

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Your favorite word on a white mug.

Create a mug

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary T-Shirt

Soft and offensive. Just like you.

Buy the t-shirt

The Urban Dictionary T-Shirt

Smooth, soft, slim fit American Apparel shirt. Custom printed. 100% fine jersey cotton, except for heather grey (90% cotton).

Buy the t-shirt
Email Harian Gratis

Tulis alamat email lo dibawah sini untuk bisa mendapatkan Kata Urban Hari Ini, gratis setiap pagi!

Email dikirim dari daily@urbandictionary.com. Kita nggak bakalan nge-spam kamu kok :).

×